21 februar 2015

Lækker cremet chokolade morgenmad

Jeg har altid massevis af bananer i fryseren. Jeg køber dem når de bliver sat ned fordi de er godt modne(men det er her de smager bedst), så skærer jeg dem i skiver og fryser dem ned. I dag brugte jeg nogen til min morgenmad - mums hvor var det godt! Jeg tilsatte hampefrø- og protein for at give den ekstra mæthed :-)

Ingredienser til 1 pers.:

1 frossen banan
2 håndfulde frossen spinat
3 tsk. usødet kakao
1 spsk. hampefrø
1 spsk. hampeprotein
1,5 tsk. hørfrøolie
Lidt vand/mælk/mandelmælk så det kan køre rundt i blenderen

Det hele kommes i minihakkeren og blendes til du har en jævn masse. Toppes med lige hvad du har lyst til - i dag brugte jeg lidt frysetørrede hindbær og havtron og tørrede morbær.


Lækker, cremet chokolade morgenmad :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar